Primärs Kundportal

Här finns information om hur du loggar in på Primärs kundportal. 

Här kan du logga in i Primärs kundportal med moboilt bank-ID. I portalen kan du läsa mer om:

  • "Mina kontaktuppgifter"
  • "Min bostadsrätt"
  • "Mina avier"

I Primärs kundportal kan du själv uppdatera dina egna kontaktuppgifter, hitta mer information om din bostadsrätt och se en sammanställning över dina avier. Du är ansvarig för att dina kontaktuppgifter är korrekta så att styrelsens vid behov kan kontakta dig via telefon och mail (nyhetsbrev). 

Observera att när du loggar in med mobilt Bank-ID är du inloggad på din personliga sida vilket gör att du (om det finns flera ägare på samma lägenhet) inte ser den andre personens uppgifter. Ni är båda två ansvariga för att era egna uppgifter är uppdaterade då styrelsen använder medlemslistan till sina nyhetsutskick. 

Gör så här:

  • Logga in via fälten uppe till höger i bilden
  • Inloggningsuppgifterna finns på din avi
  • Klicka på "För medlemmar" för att nå er sida

Har ni trots detta problem med Primärs Kundportal, kontakta Primär Ekonomisk förvaltning för hjälp.