Köpa lägenhet

Vad roligt att du funderar på att köpa lägenhet i vår bostadsrättsförening. Vi hoppas att du hittar en lägenhet som du kommer att trivas i!

Svaren på de flesta frågorna hittar du om du klickar dig runt på vår hemsida. En sida som kan vara väl värd att besöka är fliken fastighetsmäklare som vi ständigt uppdaterar med all typ av aktuell information och som kan vara behjälplig inför ett eventuellt köp.

Är Södra Centrum ett nytt bostadsområde för dig? Läs gärna mer för att se vilken service som du kan hitta i närheten av ditt nya hem.

Om du vill veta vad som är aktuellt nu, eller har varit aktuellt tidigare så kan du läsa ikapp föreningens nyheter här.

Saknar du information är du alltid välkommen att höra av dig till föreningens styrelse så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig reda ut eventuella frågetecken. Kontaktuppgifter till oss hittar du här

Vi ses!

Vänliga hälsningar, Styrelsen